Zestaw programów i podręczniki
W roku szkolnym 2024/2025 w przedszkolu obowiązują następujące programy wychowania przedszkolnego:
- „Program wychowania przedszkolnego" autorstwa Wiesławy Żaby-Żabińskiej, Wioletty Majewskiej, Renaty Paździo (dla wszystkich grup przedszkolnych);
- „Multisensoryczna nauka języka angielskiego w przedszkolu". Program nauczania języka angielskiego dla wieku od 3 do 6 lat, Ewy Wodzickiej – Dondziłło (dla wszystkich grup przedszkolnych);
Programy zawierają:
- szczegółowe cele kształcenia i wychowania,
- treści są zgodne z treściami nauczania zawartymi w podstawie programowej wychowania przedszkolnego,
- sposoby osiągania celów kształcenia i wychowania uwzględniają możliwości indywidualizacji pracy zgodnie z potrzebami i możliwościami dzieci,
- metody przeprowadzania analizy gotowości dziecka do podjęcia nauki w szkole,
- diagnozowanie rozwoju dziecka,
- indywidualizację procesu wspierania rozwoju dziecka,
- są poprawne pod względem merytorycznym i dydaktycznym.
Innowacje Pedagogiczne realizowane w Przedszkolu Miejskim Nr 159
W roku szkolnym 2024/2025 w Przedszkolu Miejskim Nr 159 w Łodzi wdrażane są następujące innowacje pedagogiczne:
- Aktywność ruchowa dzieci przedszkolnych połączona z gimnastyka korekcyjną.
- Sensorycznie się rozwijam bo skaczę, biegam, badam i dotykam.
- Książka-mój przyjaciel.
- Gramy zmysłami.
Innowacje wdrażane są na podstawie art. 1 pkt 18, art. 44 ust. 2 pkt 3, art. 55 ust. 1 pkt 4, art. 68 ust. 1 pkt 9, art. 86 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo Oświatowe (Dz. U. z 2024 r. poz. 737 i 854, z późn. zm.), § 4 rozporządzenia MENiS z dnia 9 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków prowadzenia działalności innowacyjnej i eksperymentalnej przez publiczne szkoły i placówki (Dz. U. z 2002 r. Nr 56, poz. 506 z późniejszymi zmianami)
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 17-09-2024 - Edycja treści
- 12-01-2022 - Edycja treści
- 18-01-2018 - Edycja treści
- 27-11-2015 - Edycja treści
- 09-05-2015 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 771